AZIATISCHE RESTAURANT YOYO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 211 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Aziatische Restaurant YoYo. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 19:08 Het was lekker, nog goed warm en goede porties
29 mei 2026 om 13:53 Heb nog maar een gerecht gegeten n.l Peking eend met knoflook en die smaakte goed, lekker knapperig en niet baggervet
25 mei 2026 om 21:04 Sehr leckeres Essen, pünktlich geliefert und Zusteller war sehr freundlich. Gerne wieder!
10 mei 2026 om 20:06 In de morgen bestelling geplaatst voor 18.00 uur. Helaas werd de bestelling pas om 18.35 uur bezorgd..
10 mei 2026 om 19:31 Het eten is 3u later bezorgd!! En er werd gezegd dat het eten er was terwijl we niks hadden ontvangen
19 apr 2026 om 8:07 ja smaakt lekker goed verpakt
6 apr 2026 om 2:38 Goede porties, smaakt goed!
1 apr 2026 om 23:18 altijd heerlijke sushi, deze x zelfs binnen kwartier voor de deur. uitstekend
22 mrt 2026 om 22:24 Super vriendelijker bezorger kwam ruim 30 min eerder dan de app aamgaf, top! Goede porties en echt echt goed van smaak en kwaliteit. Aanrader en ga ik zeler vaker bestellen.
16 mrt 2026 om 22:13 Altijd heel lekker, warm, altijd op tijd, vriendelijk. Dank jullie wel